FAQ

Veelgestelde vragen

 

Mijn betaling is mislukt, hoe moet ik nu betalen?

- Met een account / online betalen

Wanneer uw betaling is mislukt kunt u gemakkelijk alsnog de betaling voor de bestelling voldoen. Wanneer u nog geen account bij ons heeft is het aan te raden om een account aan te maken met het gebruikte E-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst, dit kunt u hier doen. Wanneer u een account heeft kunt u de volgende stappen volgen om de betaling te voldoen:

  1. Log in op uw account
  2. Ga in het linker menu naar ''Mijn bestellingen''
  3. Zoek de onbetaalde bestelling
  4. Klik achter de bestelling op betalen en kies de betaalmethode waar u mee wilt betalen

- Zonder account / overschrijven
 
Wanneer u een bestelling bij ons heeft geplaatst heeft u automatisch een email ontvangen met een bijgevoegde factuur (mail kan in de SPAM-box zitten). Op deze factuur kunt u ook het totaalbedrag van uw bestelling vinden. Wanneer u de bestelling via bankoverschrijving wilt voldoen kunt u dit totaalbedrag overschrijven naar: 

Iban : NL77RBRB0919940536
Bic : RBRBNL21
Ten name van : Onlineaquariumspullen 

Meer over onze betaalmethoden kunt u hier vinden. 

Moet ik persé een account hebben als ik wat bij jullie wil bestellen?

Nee, dit is niet persé nodig. Een account bij ons aanmaken is geheel optioneel. U kunt ook gewoon afrekenen als gast zonder bij ons te registreren. Deze keuze kunt u zelf maken nadat u op ''Mijn bestelling afronden'' hebt geklikt in de winkelwagen. 
 
Welke voordelen heb ik als ik een account aanmaak?

Met uw account heeft u onder andere de volgende voordelen:
 
- U wordt als eerste op de hoogte gesteld van nieuwe ontwikkelingen via de mail (indien aangemeld).
- U heeft een eigen inlogomgeving waarin u uw voorgaande bestellingen kunt inzien en waarin eventueel niet betaalde bestellingen alsnog betaald kunnen worden.
- U kunt producten toevoegen aan uw wensenlijstje zonder de producten direct af te rekenen. Uw wensenlijstje wordt onthouden binnen uw account zodat u gemakkelijk een bestelling kan maken over een bepaalde periode.
- U hoeft nooit meer uw adresgegevens in te voeren om uw bestelling af te ronden.
- En nog veel meer!

Ik krijg geen mails van jullie (over mijn bestelling), hoe kan dit?
 
Helaas zien wij het steeds vaker gebeuren dat onze (automatische) emails in de SPAM-box terecht komen. De kans is dan ook groot dat u onze mails daar kunt vinden. Wanneer dit het geval is kunt u kiezen voor ''vertrouw deze afzender'' zodat in het vervolg de mails wel gewoon in uw inbox terecht komen.

Het kan ook voorkomen dat er een spelfout zit in het E-mailadres. Onze mails worden automatisch verstuurd naar het opgegeven E-mailadres waardoor deze niet aan zouden kunnen komen. Om dit in de toekomst te voorkomen kunt u een account bij ons aanmaken met het juiste E-mailadres. Door daarna gebruik te maken van dat account bij iedere bestelling bent u zeker van het juiste E-mailadres. U kunt hier een account aanmaken.

Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad, wanneer komt dit binnen? 
 

Wij hebben er bewust voor gekozen om producten niet te verkopen wanneer deze niet op voorraad zijn. Dit voorkomt onnodig lange wachttijden tot de bestelling wordt verzonden waardoor wij uw bestelling altijd snel kunnen aanleveren bij DPD.

Wij doen natuurlijk ons best om alles zo goed mogelijk op voorraad te houden, echter kan het voorkomen dat er iets niet op voorraad is. Wij doen ons best om alles dan zo snel mogelijk weer in huis te halen. U kunt wanneer een product niet op voorraad is uw E-mailadres achterlaten zodat u automatisch een email krijgt wanneer wij het product weer op voorraad zetten. Dit doet u door de volgende stappen te volgen.

  1. Ga naar het product wat niet op voorraad is
  2. Zoek bij het product naar een oranje balk met ''Mail wanneer beschikbaar'' en klik hier op
  3. Noteer uw E-mailadres en klik op ''Mail mij wanneer weer op voorraad''

U krijgt nu automatisch een email wanneer wij het product weer op voorraad hebben.